فوت و فن فنر زدن توالت فرنگی با فنر دستی

کسانی که در منزلشان از توالت های فرنگی استفاده می کنند ممکن است تا به حال با صحنه گرفتگی توالت فرنگی مواجه شده باشند و خواسته باشند با استفاده از روش فنر زدن توالت فرنگی، گرفتگی آن را برطرف کنند.

ما در این مقاله شیوه فنر زدن توالت فرنگی با فنر دستی را به شما آموزش می دهیم ولی باید بدانید این روش هر چقدر هم موثر باشد ولی گرفتگی های شدید را نمی تواند باز کند.

برای رفع گرفتگی های شدید اگر در تهران هستید بهتر است به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید. سایت برچسب با داشتن لوله بازکن های ماهر در سراسر تهران می تواند به شما بهترین متخصصین لوله بازکنی را معرفی کند. فقط کافی است با مشاهده فنی کار در سایت چاه بازکنی برچسب با آنها تماس بگیرید تا نیم ساعته خودشان را به شما برسانند.

فنر زدن توالت فرنگی چگونه است؟

برای فنر زدن توالت فرنگی بهتر است حتما از فنر دستی استفاده کنید و از ابزاری مانند دریل و… استفاده نکنید چرا که ممکن است سنگ توالت منزلتان دچار شکستگی شود و هزینه زیادی را متحمل شوید.

شما بعد از خرید فنر دستی توالت فرنگی کافی است سر فنر را داخل توالت فرنگی کنید و آن را با دست به جلو هل دهید تا به گرفتگی برسد بعد از آن فنر را به سمت راست بچرخانید و همزمان آن را کمی به جلو هل دهید. بعد از چند دور چرخیدن فنر آن را از درون توالت فرنگی در بیاورید و دوباره نسبت به فنر زدن توالت فرنگی اقدام کنید.

برای فنر زدن توالت فرنگی سر فنر را وارد لوله فاضلاب کنید

اگر با روش فنر زدن توالت فرنگی گرفتگی توالت فرنگی منزلتان باز نشد و شما در شمال تهران هستید فقط کافی است بعد از مراجعه به سایت برچسب نام شمال تهران را در این سایت جستجو کنید تا به صفحه لوله بازکنی شمال تهران مراجعه کنید و بتواند از لوله بازکنی ارزان و تضمینی در این سایت بهره مند شوید .

نکاتی که در مورد فنر زدن توالت فرنگی باید آنها را بدانید

  • باید بدانید که اگر از اسید های لوله بازکنی استفاده کردید پس به هیچ عنوان از روش فنر زنی برای باز کردن توالت فرنگی استفاده نکنید چرا که ممکن است دست یا صورت شما دچار سوختگی با محلول لوله بازکنی شود.
  • حتما در هنگام فنر زدن از دستکش مناسب استفاده کنید تا از کثیفی و آسیب دیدن دست شما جلوگیری کند.
فنر زدن توالت فرنگی نیاز به دستکش دارد
  • برخی گرفتگی های توالت فرنگی با هیچ روش لوله بازکنی باز نمی شوند لذا در این مواقع بهترین راه کار مراجعه به سایت برچسب می باشد، مثلا اگر شما در غرب تهران هستید برای استفاده از سرویس لوله بازکنی غرب تهران کافی است نام غرب تهران را در این سایت جستجو کنید تا به صفحه لوله بازکنی در غرب تهران رفته وا ز خدمات بروز و ارزان آنها استفاده نمایید.
  • بهتر است بدانید که اگر در حین فنر زدن توالت فرنگی، فنر لوله بازکنی گیر کرد، به هیج عنوان آن را بزور در نیاورید چرا که باعث آسیب به دست خود یا شکستگی کاسه توالت می شوید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *