چاه جذبی چیست و نحوه حفر آن چگونه است؟

در همه منازل قدیمی در شهرها یا روستاها، از چاه برای دفع فاضلاب منازل استفاده می شده که بنا بر محل حفر چاه و خاک منطقه از انواع چاه ها مثل چاه جذبی استفاده می کردند.

در این مطلب ماقصد داریم بطور مختصر و مفید، چاه جذبی، اجزای آن و نحوه حفر آن را برای شما توضیح دهیم، پس ما با ما همراه باشید.

اگر چاه توالت و یا لوله های منزلتان دچار گرفتگی شدند، می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و از سرویس های شبانه روزی لوله بازکنی در سراسر تهران مثل لوله بازکنی میرداماد، پونک، ونک و… استفاده کنید.

چاه جذبی چیست؟

چاه جذبی همانطور که از اسم آن مشخص است، نوعی چاه فاضلاب است که با ریختن فاضلاب داخل آن، آب آن جذب خاک می شود و فقط فضولات جامد آن باقی می ماند.

چاه های جذبی معمولا در مناطقی که خاک آن جذب خوبی دارند حفر می شود، ولی با توجه به جغرافیای کشور ما در بیشستر مناطق از چاه جذبی استفاده می کنند.

معرفی چاه جذبی فاضلاب

در هر کجای تهران که باشید و به خدمات لوله بازکنی نیاز داشته باشید، می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید و با جتسجوی نام منطقه مورد نظر خود، نزدیکترین و ارزان ترین لوله بازکن به خودتان را پیدا کنید.

اجزای چاه جذبی

چاه جذبی معمولا از یک میله چاه تشکیل شده است که در واقع از روی زمین شروع می شود تا انتهای چاه ادامه دارد و به انباره چاه وصل می شود .

یکی دیگر از اجزای چاه جذبی انباره چاه است که در انتهای چاه قرار داد و به صورت تونل به اطراف حفر می شود که در این قسمت، فضولات انباشه شده اند و آب آنها به تدریج جذب خاک می شود.

ممکن است ورودی چاه فاضلابی شما به دلیل رشد ریشه درختان مسدود شده باشد که در این صورت می توانید به سایت برچسب مراجعه کنید و در هر کجای تهران که هستید، نزدیکترین لوله بازکن به خودتان را پیدا کنید. مثلا می توانید از سرویس لوله بازکنی دروس و یا دیگر مناطق به صورت ۲۴ ساعته استفاده نمایید.

همیشه یادتان باشد که با تراشیدن چاه جذبی می توانید بعد از گذشت چندین سال دوباره قدرت جذب چاه را به آن برگردانید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *