موارد منع استفاده از دستگاه لوله بازکنی در دستگردی

آیا تاکنون چاه منزل شما گرفته است؟ آیا از چاه حمام یا سرویس بهداشتی بوی بدی به مشام می رسد؟ آیا آب سینک ظرفشویی تخلیه نمیشود؟ برای پیدا کردن پاسخ سوالات از افراد متخصصی کمک گرفته اید؟ پیشنهاد ما به شما این است که برای رفع این مشکل ها از افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی در دستگردی کمک بگیرید.

مزایای لوله بازکنی با فنر

استفاده از دستگاه لوله بازکنی در دستگردی

دقت داشته باشید که برای مواقعی که گرفتگی لوله شدید می باشد و با استفاده از انواع فنر لوله بازکنی در دستگردی مشکل گرفتگی لوله یا گرفتگی چاه برطرف نمی شود توصیه می شود که از دستگاه لوله بازکنی در دستگردی استفاده شود. کار با این دستگاه به ظاهر ساده بوده اما نیاز به مهارت و تخصص دارد که افراد لوله بازکن ماهر و باتجربه می‌توانند با توجه به نوع گرفتگی لوله یا نوع گرفتگی تا فشار دستگاه را تنظیم کنند و سپس اقدام به باز کردن گرفتگی لوله نمایند.

موارد منع استفاده از دستگاه لوله بازکنی

درست است که این دستگاه در باز کردن گرفتگی لوله هایی که به شدت بسته شده است. اول است و چاره ای مناسب برای حل این مشکل می باشد اما در مواقعی استفاده از دستگاه لوله بازکنی نه تنها مشکل را برطرف نمی‌کند که خساراتی را هم وارد میکند و تشخیص این قضیه بر عهده فرد لوله بازکن در دستگردی می باشد.
از جمله موارد منع استفاده از دستگاه لوله بازکنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • لوله های فاضلاب دچار پوسیدگی یا ترکیدگی شده اند.
  • اتصال لوله های فاضلاب مرغوب نمی‌باشد و با کوچکترین فشاری احتمال شکستن آنها است.
  • اتصالات لوله ها محکم نبوده و هر گونه فشاری ممکن است اتصالات بین دوره ها را باز کند.
  • و…

لوله بازکنی

با توجه به اینکه مبنای کار دستگاه لوله بازکنی فشار می باشد در این موارد نباید از دستگاه لوله بازکنی استفاده کرد، چرا که دستگاه لوله بازکنی با فشار زیادی که به لوله ها وارد می کند احتمال شکستن لوله ها و ترکیدگی آنها بالا می رود در چنین مواقعی حتماً با افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی دستگردی تهران مشورت کنید و بهترین راه حل را انتخاب کنید

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
توالت ایرانی

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *